1. Kako doći do BIPACard kartice?

BIPACard moguća je u svakoj BIPA prodavaonici.

Prilikom ispunjavanja obrasca za prijavu dobiti ćeš privremenu papirnatu karticu. Originalnu karticu ćeš zaprimiti u roku od mjesec dana, putem pošte.

2. Koje su to pogodnosti koje ostvarujem BIPACard karticom?

Uz BIPACard nudi ti se više od 70 proizvoda po povoljnijim cijenama!

Tu je i rođendanski poklon bon!
Svaki korisnik BIPACard kartice za svoj rođendan dobiva poklon bon s popustom od -15% na jednu cjelokupnu kupovinu.

Nova pogodnost za sve BIPACard korisnike!
Za svakih potrošenih 50 kuna, dobivaš 1 kunu na BIPACard kartici. U prvom tromjesečju skupljaš kune, a trošiš ih u sljedećem!

3. Kako mogu provjeriti iznos skupljenih kuna?

Iznos skupljenih kuna možeš provjeriti u bilo kojem trenutku, pozivom na besplatni info telefon 0800 20 20 30.

Također, prilikom svake kupovine, na dnu računa će biti prikazano trenutno stanje prikupljenih kuna.

4. Mogu li se skupljene kune prenositi iz tromjesečja u sljedeće tromjesečje?

Neiskorištene kune nije moguće koristiti nakon isteka tromjesečja u kojemu se troše.

5. Kada točno mogu trošiti kune skupljene u prvom tromjesečju?

Prvo tromjesečje je period od 01.01.-31.03. 2015.
U tom tromjesečju trošiš kune skupljene iz prethodnog tromjesečja (01.10.-31.12.2014.), a istovremeno skupljaš kune koje potom trošiš u sljedećem tromjesečju, odnosno u periodu od 01.04.-30.06.2015.

Kune skupljene u drugom tromjesečju (01.04.-30.06.) trošiš u trećem tromjesečju, odnosno u periodu od 01.07.-30.09.2015.

Kune skupljene u trećem tromjesečju (01.07.-30.09.) trošiš u četvrtom tromjesečju, odnosno u periodu od 01.10.-31.12.2015.

6. Kako mogu dobiti svoj rođendanski poklon bon?

Rođendanski poklon bon će ti izaći isprintan na računu prilikom prve kupnje nakon rođendana, s tim da kupnja treba biti obavljena u roku od 3 mjeseca nakon rođendana.

7. Zašto nisam dobio/la poklon za rođendan?

Nazovi naš besplatni info telefon 0800 20 20 30.
Provjeriti ćemo i riješiti problem u najkraćem mogućem roku.

8. Moja adresa ili/i prezime se promijenilo. Na koji način mogu aktualizirati svoje podatke?

Pošalji nam e-mail na bipa@bipa.hr s osobnim podacima ili nas nazovi na besplatni info telefon 0800 20 20 30.
Rado ćemo odmah aktualizirati tvoje podatke.

9. Izgubio/la sam svoju BIPACard, na koji način mogu dobiti novu?

Molimo te da nam se odmah javiš putem našeg besplatnog info telefona 0800 20 20 30.

Imaš još pitanja?

Onda nas jednostavno i besplatno nazovi na info telefon 0800 20 20 30 ili nam pošalji e-mail na: bipa@bipa.hr
Radujemo se tvom javljanju!